Shop Mobile More Submit  Join Login
Vi by ivixus Vi by ivixus
Vi (C) LOL
Add a Comment:
 
:iconcuchermar:
Cuchermar Featured By Owner Feb 4, 2013
Does anyone speak italian
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Feb 4, 2013  Student Traditional Artist
Nope.
Reply
:iconcuchermar:
Cuchermar Featured By Owner Feb 5, 2013
Darn
Reply
:iconkemando:
kemando Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist General Artist
Amazing. I wish I could draw, and color that good, sadly I can't color or shade at all >.>
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Traditional Artist
That picture is, I think, the worst one to be able show coloring xDD I didnt do my best ;_; But thank you anyway, Dear :hug: >//<
Reply
:iconkemando:
kemando Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist General Artist
lol, have you seen MY coloring? I praise your skills, I honestly don't even know where to begin to learn coloring and shading well.
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Traditional Artist
Not really.. Anything I can see are some awesome statues :horny: You've got nice collection =w=

Well I think that the key to shade easy way is just to get some different color pencils, like for skin yellow, orange, brown and pink, and mix them soft way. It's not really hard, if we are talkin about traditional way, cuz digital I never really tried :/
Reply
:iconkemando:
kemando Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist General Artist
I just don't understand how it's done, I have no idea where it should be darker, lights, and what shades of which goes where.
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 31, 2012  Student Traditional Artist
You know, at this level of yours or mine, you don't have to think about highlights and dark places further. If you want I can make simple tutorial or smth if it would help you
Reply
:iconkemando:
kemando Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
I'm not exactly sure what you mean by "level" but yeah, you can do whatever you want. lol
Reply
:icondarqa161:
darqa161 Featured By Owner Dec 17, 2012
Dawno mnie na lolu nie bylo ^^ Mhmm jak tam Twoje elo? Poszlo do przodu? ;> W swieta zbije z akademika to na ts Cię złapię :) Btw. Slyszalem cos, ze to nowa postac ale nic o niej nie wiem, nie czytalem aleeeee po Twoim rysunku wnioskuje, ze musi byc dobra :) Jak zwykle kawal dobrej roboty Chrupku :)
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 18, 2012  Student Traditional Artist
A no nie było :O Afero mowil zes umarl wiesz co jak moszesz. Nie komentuje mojego elo. Zreszta srednio mi sie chce w lol grac, zwykłe przegrywam jedna za drugą i mam to głęboko C: Jak bedziemy, bo wiesz z afero raczej bedziemy sie miziac przez caly czas niewidzenia buu ;( jbc to mam nadzieje ze na lol sie pojawisz predzej >.O
A no nowa xD Ej no weź.. Bo mi sie czerwono robi, gupi :iconohstopitplz:
Reply
:iconsgtsaturn:
SgtSaturn Featured By Owner Dec 12, 2012  Professional General Artist
Vi is pretty hawt, hehe. Great artwork!
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 12, 2012  Student Traditional Artist
Thank you ^^ :meow:
Reply
:icon746art:
746art Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
nice work!~ I'm really looking forward to Vy!
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 12, 2012  Student Traditional Artist
Me too :D :D
Reply
:iconyfronus:
Yfronus Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
GOD I love her design, she's so cute.

This is a great drawing.
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Traditional Artist
Thank you, dear :hug:
Reply
:iconsirzeba:
SirZeba Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist General Artist
I tested Vi on the PBE... MOST EPIC CHAMPION EVER D:
I love her, and I love this drawing :3
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Traditional Artist
hehe :D I like her design, but I don't like to play bruisers so I will just look at her players xD
Thank you :meow:
Reply
:iconkintaroo:
Kintaroo Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Artist
So goooodd ~
Reply
:iconivixus:
ivixus Featured By Owner Dec 11, 2012  Student Traditional Artist
:D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 10, 2012
Image Size
664 KB
Resolution
741×1288
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,455
Favourites
110 (who?)
Comments
22
Downloads
34
×